內臟下垂可致大肚腩!教你一組伸展操有助重整內臟,每晚做踢走肚腩話咁易~!

內臟下垂可致大肚腩!教你一組伸展操有助重整內臟,每晚做踢走肚腩話咁易~!

Exercise Health and Fitness
By Claire on 15 Apr 2019

城市人生活忙碌,成日會出現腰酸背痛、便秘等問題。而出現女性身上最常見就係經痛等病痛,更唔係食藥就可以根治到,但以上種種毛病原來都有機會係因為內臟下垂而引起嘅,今次小編就推介大家一個伸展操,非常簡單就可以重整內臟,仲可能會改善到各種身體問題,大家不妨跟住做啦!

coffee89921@Instagram

內臟其實係由肌肉固定,所以一旦肌肉無力,或者無辦法支撐內臟嘅時候,就會出現內臟下垂嘅情況。內臟功能仲會隨住下垂情況而衰退,如果女性子宮脫垂嘅話,就會好易出現疲憊感或者腰酸背痛,嚴重仲有可能壓迫到膀胱,導致失禁!

falachenfala@Instagram

而今次小編推介大家嘅伸展操,除咗可以加強肌肉以支撐內臟,保持內臟功能唔衰退,更重要係可以令腸胃消化、吸收功能恢復正常,避免脂肪過份吸收以及積聚而形成小腹,讓小蠻腰重現~

coffee89921@Instagram

1. 先雙手手掌撐地、雙膝跪地做好預備動作,然後雙手保持住,抬高臀部,將成個腳掌住地,背部同埋雙腳要盡量伸直,大概維持 5- 10 秒。

-2018-06-20-5.33.41_11061748965b2a20195ad8b

2. 之後右腳向前邁,後腳腳指朝左支撐住成個身體,然後雙手舉高,再合十放到胸前。

-2018-06-20-5.34.00_20556124115b2a203348932

3. 接住將啱啱合十放喺胸前嘅雙手拖到身體右側,同時帶動埋腰部向右邊扭,同時下半身動作不變,後腳依舊保持伸直,成個動作同樣維持約 5- 10 秒。

beauty news tokyo @YouTube

 

4. 最後換邊做伸展,步驟與上述一樣。重複第一個動作,雙手掌撐地,抬高臀部、到左腳邁腿、雙手合十帶動腰部扭向左。只要每一天進行左右兩邊的一個循環即可有效強化肌肉,避免內臟下垂!

beauty news tokyo @YouTube

完整影片:

https://youtu.be/X2D6ksnQQ8Q

Text:Girlslike Editorial

Photo Source:Pinterest, YouTube

【看更多OL專屬最新美容時尚資訊】

👉🏻 立即Follow Instagram topbeautyhk

🔔 訂閱我們的 Youtube 頻道 TopBeauty HK