小不點容易燥底!生得矮心靈更脆弱、易有暴力傾向!原來身高會直接影響性格~

小不點容易燥底!生得矮心靈更脆弱、易有暴力傾向!原來身高會直接影響性格~

Lifestyle
By Michelle on 18 Mar 2019
Digital Editor

每個女生即使平日唔多著高跟鞋,去到重要關頭、重要場口,忍住皮開肉爛之苦都要有咁高著咁高,目的就係想喺人群人更突出~有研究顯示,身高會直接影響性格,「小不點」會容易因為自卑而產生憤怒情緒同有暴力傾向~身邊有無「小不點」朋友容易燥底?崩口人忌崩口碗,記得唔好成日取笑佢身高喇,唔係嘅話隨時令佢哋大發雷霆,到時就後果自負了~

Photo from judy.kwong @ ig

佐治亞州亞特蘭大疾病控制中心就男性對自我形象與吸毒、與暴力與犯罪有關行為嘅關係研究,發現如男人認為自己唔夠man,會特別容易犯下暴力同犯罪行為,使用武器進行暴力攻擊可能性更比一般人超出三倍!(豈不是要小心矮仔多情?!)

Photo from judy.kwong @ ig

另外,喺一項精神病學研究中就身高同性格之間關係研究中,發現矮人比高人性格上有差異,包括係更加多疑,同容易有脆弱感。研究人員就60名曾經患有偏執症嘅女性進行實驗,過程係先安排佢哋登上地鐵車廂,以VR技術佩戴虛擬現實耳機,進行「虛擬旅行」。每位女性都會喺車廂經歷兩段相同嘅旅行,而研究者就會喺其中一段旅行中,將佢哋嘅視線下調25cm,令佢哋覺得自己比其他乘客矮小。

Photo from judy.kwong @ ig

實驗結果顯示,當女性身高調低時,自信會同時下降,而喺偏執症嘅水平測試當中,比平日得分更高出2點。

Photo from stephanieeho @ ig

睇完呢個研究,都明白點解明星們嘅官方身高數字同現實身高有咁大出入了,就算大家明知係假,都要報大數獲取自信心啊~不過非常公平嘅係,女人可以著高跟鞋,男人都可以偷偷著上增高鞋墊呢(笑)

Text:TopBeauty Editorial

Photo Source:instagram

【看更多OL專屬最新美容時尚資訊】

👉🏻 立即Follow Instagram topbeautyhk

🔔 訂閱我們的 Youtube 頻道 TopBeauty HK